[Ossm-members] Лого

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Wed Oct 13 12:12:21 UTC 2004

Arangel Angov wrote:
> Ако можете да направите или пак знаете некој што може да ја заврши
> работата, помогнете.
> За возврат нудам едно частење пиво.  :)

Мене пак ми требаат коментари за тоа што му <недостасуваше>/<беше вишок>
на сајтот порано.

Што би сакале да видите во новата верзија што би ве натерало секојдневно
да учествувате во креирање на содржините?

Како најлесно би можеле linux.net.mk да го претвориме во community
driven сајт, наместо повторно во ufo+herrera+уште_некој driven?

--
Your lucky number is 3552664958674928.  Watch for it everywhere.