[Ossm-members] Лого

Nikola Vanevski nino at postbank.com.mk
Wed Oct 13 12:43:12 UTC 2004

Ivan Stojmirov wrote:

> Мене пак ми требаат коментари за тоа што му <недостасуваше>/<беше
> вишок> на сајтот порано.

Батали Slashdot и FreshMeat. Кого го интересира, има newsletter. (писмо
со новости, да бидам во тек со преведувачиве). И онака повеќето
насабајле уште пред кафето ги отвараат тие страници.
Ужасно недостасува (не на сајтот, туку општо) една информација кој  се
во МК користи Линукс, пред се корпоративно. Нешто како Linux Counter за
фирми кои го користат/поддржуваат/држат курсеви и така нешто. Еден вид
Success Story.
Едукативен дел - Линукс за почетници. Нормално, интерактивен, од типот
„што сакаш да направиш“.

> Што би сакале да видите во новата верзија што би ве натерало
> секојдневно да учествувате во креирање на содржините?

Интерактивни содржини. Tip Of The Day, на пример. Варијанта : корисник
да приложи tip of the day, па други корисници да гласаат на најдобар tip
и такви некои работи. Нека поттикнува интерактивност.
Ако направиш некои херојски напори интелегентно да го поврзеш со Планет,
па со речникот на Зоки, па со оссм, па со Лугола, итн, исл, идр, ќе биде
супер. Внимавај, нагласокот е на ИНТЕЛЕГЕНТНО. Ова ни јас не знам да го
дефинирам, веројатно би било нешто како „што е ново“ или не знам веќе.

> Како најлесно би можеле linux.net.mk да го претвориме во community
> driven сајт, наместо повторно во ufo+herrera+уште_некој driven?

Ова баш и не знам колку е пожелно. Мене ми се допаѓаше принципот да кој
сака може да прати новости, а тим од модератори да ги одобри пред да се
појават. Или ја промашив темата на прашањето?

Ете ти работа за наредните година дена. Не фрлај со тврди предмети.

Нино