[Ossm-members] Re: Нефункционирање

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Wed Oct 13 13:46:49 UTC 2004

On Wed, 13 Oct 2004 15:08:12 +0200, Arangel Angov <ufo at linux.net.mk> wrote:

> Пристапот дефинитивно треба да се промени!

Добро бе, до кога за ова. Нели научи една работа досега: секој треба сам
да се мотивира, инаку ништо не прави. Не можеш да натераш човек да
преведува или да работи нешто освен:
- ако не сака тоа да го работи самиот по себе (selfmotivation)
- ако не е платен за тоа

Зошто кај нас работите не се како во другите држави? Затоа што сме мала
нација, мал број на корисници, следствено малку луѓе работат на превод. И
покрај тоа, јас лично мислам дека многу сме напред.
Не ја форсирај работата повеќе од што може да оди. Работите полека но
сигурно ни одат во нагорна линија. За некои работи да се случат,
едноставно треба време. Сме го правеле муабетов :))

П.С. Честито АДСЛ