[Ossm-members] Re: Нефункционирање

Nikola Vanevski nino at postbank.com.mk
Wed Oct 13 13:26:06 UTC 2004

Arangel Angov wrote:

> Еден пример: ОупенОфис.орг 1.1 на македонски - 5000 линии разделени на
> 5 датотеки по 1000 линии. Се пријавија 5-6 души, сите добија датотеки
> веднаш откако го добив мејлот, ама за жал никој не ги врати.
>
> Need I say more?
>
> Пристапот дефинитивно треба да се промени!

Ова ти е уште еден пример на идеја без заби. Кога даваш идеја, дај ја со
предлог. Кажи како мислиш дека треба да се промени. Предложи кој и како
би можел да помогне. Ако немаш идеја, кажи „Немам идеја, кажете ми
како!“. Простата констатација не води кон решение - било каква
иницијатива е подобра од никаква, и една иницијатива повлекува и друга,
не е битно дали подобра или полоша.

Еве ти еден мал пример : раздели ги стринговите на 25 датотеки по 200
линии. Наместо да му пратиш на некој една датотека од 1000 линии (која
изгледа огромна) прати му пет датотеки од по 200 линии, и нека ти ги
враќа една по една, како ќе ги преведе. Така тој има пет помали задачи
кои се полесни за извршување, а не една која му се чини голема. И ти и
тој можете полесно да го следите прогресот на работата. Да претпоставиме
дека повеќето ќе ги примрзи да работа на третата датотека, и ќе ти
пратат кој по две, кој по три. Така ќе имаш 50-60% од работата завршено,
наместо вака - ич%. Свикај ги еднаш неделно на кафе, ако се одовде.
Двајца нема да се појават, ама тројца ќе се појават. Тоа ќе ги потсети
да подзавршат уште нешто.

Доста ти беше филозофирање, немој да се лутиш. Предолго сум во оваа
работа и почнав на се да наоѓам маани.

Нино