[Ossm-members] Re: Нефункционирање

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Oct 13 13:36:20 UTC 2004

Nikola Vanevski напиша:

> Ова ти е уште еден пример на идеја без заби. Кога даваш идеја, дај ја
> со предлог. Кажи како мислиш дека треба да се промени. Предложи кој и
> како би можел да помогне. Ако немаш идеја, кажи „Немам идеја, кажете
> ми како!“. Простата констатација не води кон решение - било каква
> иницијатива е подобра од никаква, и една иницијатива повлекува и
> друга, не е битно дали подобра или полоша.

Па тоа што не спомнав ништо и требаше да значи дека немам идеја за
„Како?“. :)

Јас пробав и не функционираше. Не можам да го направам тоа сега поради
тоа што работам на други работи. Ако има некој друг што има време да
проба и да вика X луѓе на кафе два пати во неделата одма му ги праќам
датотеките (ги има и некаде на нет, ама полесно ми е да ги препратам
него да ја барам врската). Ама имам пречуство дека пак ќе си остане
истото - многу зборови, малку акција. :(