[Ossm-members] Sostanok za MaLinKo sabota 18:00 pred London

Ѓоре Захарчев aristotel at mt.net.mk
Fri Oct 15 18:52:23 UTC 2004

Златко Трајчески напиша,

> За сите кои сакаат да помогнат за МаЛинКо во сабота во 18:00 на состанок
> пред Лондон на плоштад и таму ќе се договориме каде потоа.

А што да правиме ние што сме од страна??????

Или само Скопјани ќе учествуваат во МаЛинКо?

Сепак најдобар е мојот предлог за формирање на посебна Мјлинг листа за
МаЛинКо. Па потоа да се одредува како и што со МаЛинКо.

И ајде нека се нафати некој да изработи Интернет страница па потоа ќе видиме
што и како? А јас секако сум In, за помош тука сум. Слободно побарајте ме.

Ѓоре.