[Ossm-members] Sostanok za MaLinKo sabota 18:00 pred London

Ѓоре Захарчев aristotel at mt.net.mk
Sat Oct 16 14:43:26 UTC 2004

Златко Трајчески напиша,

> Ако си надвор од Скопје можеш да издизајнираш плакати, да
> направиш веб страница, да побараш сокчиња, кисела вода од
> некоја локална фирма во твојот град, да помогнеш за
> промоција на настанот во твојот град...

> За почеток најважно е да дефинираме датум, обезбедиме
> просторија, видео бим, предавачи ... и на коњ сме :-)

Е вака за датумот мислам дека најдобро би било МаЛинКо да се одржи викендот
11, 12 Декември, За просторија побарајте вие но мислам дека најдобро
одговара ЕТФ, но не знаеме дали гореспоменатиов викенд ќе биде работен и
дали ќе се согласат бесплатно да ни ја изнајмат, кој може да среди при
изнајмување на просторија или LCD проектор нека пише.

Јас можам да средам спонзорство за кисела вода, бидејќи јас сум од
Кавадарци кај нас има еден куп фирми кои полнат кисела вода па еве може да
побарам од „Кожувчанка“ спонзорство во минерална вода или Sinalco сокови. А
за возврат да им понудиме реклама на Интернет страницата, добра идеја зар
не.

Но најпрвин договорете датум, изработете интернет страна а за спонзорства и
за плакати е најлесно.

Нели треба конференцијава да има и свое лого (знак по кој ќе биде
препознатлива)?

Добро би било да направиме календарчиња, да поделиме пенкала, тефтерчиња и
слични рабори.

Баш ме интересира каков ќе биде исходот од вечерашниов состанок.

Ѓоре.