Re: [Ossm-members] Превод: нови моменти

Никола Ваневски nvanevski at gmail.com
Tue Oct 26 07:25:32 UTC 2004

On Mon, 25 Oct 2004 22:24:45 +0200, Томислав Марковски
<tome at users.ossm.org.mk> wrote:
> Би ве замолил за малку помош. Навистина немам идеја како да продолжам со
> ова.
>
> Кластер сценарио:
>
> Failover
   Автоматско превземање.Или само превземање. (Добро, преземање :) :) ).

> употреба:
> - failover domain
   ??? Молам цела реченица

> - failover speed
    Брзина на превземање

> - failover seconds
   Секунди на превземање нема смисла. Време на превземање би било подобро.

> NFS export
   „export" како „извоз" малку нема смисла. Тоа се „изложени"
директориуми, би можело да се направи варијанта на „изложување"....

> употреба:
> - NFS Export Client
     Само НФС клиент.

> - NFS Export Bulk Load Failures (bulk ???)
> (бугарски: NFS експорт; хрватски: NFS izvoz)
   Грешки при масовно полнење на <NFS exports>. Bulk=масовно.

> powercontroller, power switch
> (бугарски: Захранващ контролер, Захранващ ключ; хрватски: Kontrolor
> napajanja, Prekidač za napajanje)
   Контролер на напојување, прекинувач за напојување.
   Имам дилеми за контролер, ама контролор е веќе одомаќен кај нас
како „човек кој контролира", ни треба збор за „апарат кој контролира".

> raw device, raw primary, raw shadow
> (бугарски: необработени устройства)
   Неподготвени уреди, неподготвен основен, неподготвен резервен. („сенка"?)
   (бидејќи се работи за дискови, може уред=диск?)

> Tiebreaker
> употреба:
> - Tiebreaker IP Address is recommended

   Разрешувачка. Не е буквално, ама ја одразува суштината.

> Multicast
> употреба:
> - When Multicast is selected, Multicast IP Address is required
   Мултикаст е веќе нов поим. Не би знаел како да го преведам. Можеби
„делумен пренос"??? (ако Broadcast е целосен пренос...)

> Се сретнал некој досега со вакви поими? Не успеав да најдам ништо слично
> во постоечките преводи.
  Да, ама сум ги користел во оригинал :)

Нино