[Ossm-members] Re: OpenFest - aftermath

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Sat Oct 30 19:01:32 UTC 2004

�� wrote:

>Ова е честа појава насекаде. Дури и на сајтови со линукс содржини,
>најголем дел од браусерите се МСИЕ. Жалосно, но вистинито.

Ја кога користев Опера на времето во Линукс, ја имав ставено опцијата
Identify as MSIE 5, бидејќи многу страни не ми ја даваа правилно
содржината. Сега проверив и во Опера 7.50 и таму уште стои опцијата
(мислам и дека е по дифолт) Identify as MSIE 6.0
Така да од тоа неможе точно да се каже колку се биле посетители со
Windows, или со Опера на Linux.