[Ossm-members] Re: OpenFest - aftermath

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Sat Oct 30 19:09:23 UTC 2004

On саб, 2004-10-30 at 21:01, Vladimir Stefanov wrote:

> Ја кога користев Опера на времето во Линукс, ја имав ставено опцијата
> Identify as MSIE 5, бидејќи многу страни не ми ја даваа правилно
> содржината. Сега проверив и во Опера 7.50 и таму уште стои опцијата
> (мислам и дека е по дифолт) Identify as MSIE 6.0
> Така да од тоа неможе точно да се каже колку се биле посетители со
> Windows, или со Опера на Linux.

Опера ги следи стандардите многу повеќе отколку МСИЕ. За разлика од
верзијата за виндоус, Опера за линукс многу подобро рендерира ако е
означено Identify as Mozilla, иако авторите тврдат дека Identify as
Opera дава најдобри резултати. Тие опции (Identify as ...) беа ставени
после големите глупости што се случија од страна на Мајкрософт.
http://news.zdnet.com/2100-3513_22-983500.html
http://www.macworld.com/news/2001/10/26/opera/index.php