[Ossm-members] Wake up call?

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Sep 17 15:44:43 UTC 2004

Дамјан wrote:

>лелеее...
>чекај бе, нели имаше поголем процент од KDE-то преведени, дури во некоја
>ревизија исполнувавме и квота за официјално подрќан јазик?

Да, во право си. Иначе тоа беше за кде 3,1 да не речам така што бевме
ставени како официјално подржан јазик. Веќе не сме. Боби работе на
kdebase и kdelibs (кои треба да се преведат ако не се лажам 90%) за да
бидеме подржани на некој начин. А од кде 3,1 па навамо нели имаше кде
3,2 и 3,3 па може да се рече дека доста има додадено нови зборови (и
постојано зголемуват) :)
Зоки