[Ossm-members] ДСС-Бт Агенда

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Fri Sep 17 23:45:15 UTC 2004

On Friday 17 September 2004 12:21, novica at bagra.org wrote:

> Добро, каква срање држава сме. Колку ли е само воздушна
> линија Скопје-Битола?  Толку ли не можело пократок пат да
> се направи...
>
> Знам ова е оф-топик... али...
>
> А Балало, што е бе? Јас не предавам ништо а? Епа не доаѓам.
> ;-)

Вака, Уфо ми прати еден RTF документ во кој се опишани од него предложените
промени на агендата. Уфо: подобро ќе беше да ги објавеше јавно, затоа прати
тука пост во кој ќе ги образложиш твоите предлози.

Новица, знам дека се зезаш, само да нагласам за другите (кои би биле
сериозни), дека не станува збор за тоа кој ќе презентира или кој ќе гледа.
Останатите на пример можат да бидат активни во инсталација/кофигурирање на
системите.

Едноставно: БУКВАЛНО НИКОЈ НЕ РЕПЛИЦИРА СО ОДГОВОР ВО КОЈ ЌЕ ПОТВРДИ ИЛИ
НЕГИРА ПРИФАЌАЊЕ НА ПРЕДЛОГОТ/АГЕНДАТА ЗА ПРЕЗЕНТАЦИИТЕ.

Тој патот за Битола го направивте како Битола да е штотуку роден град па ај
сеа првпат ќе одите и немате појма кој како ќе стигни...мислам има Воз, има
Автобус, има решение! Ви реков, вас ви останува да го платите само превозот и
евентуално вашите желби за трошоци во Битола (веројатно нема да одите на
шопингување). Трите основни работи, јадење, пиење, спиење ги обезбедив.

Мислам дека ќе е фер предложените презентери да кажат мислење за предлог
листата.

Поздрав.

П.С.
Вечерта спремив мало изненадување по повод мојот роденден... (кој е на 21ви
септември, но со оглед на тоа што 25ти одлично се поклопува со идејата за
ДСС-Бт, мислам дека одлично ќе биде и одбележувањето на мојот роденден)
Just wait to see...слушате електронска музика?