[Ossm-members] ДСС-Бт Агенда

Игор Поповски igormk at freemail.org.mk
Sat Sep 18 00:10:57 UTC 2004

Gjoko Jovanovski напиша:

> Автомобил:
> - преку Велес - патарина + 150 денари (во еден правец), патот е 170км
> - преку Тетово - патарина + 100 денари (во еден правец) патот е 185км со тоа
> што ќе одите преку стража, а не преку Плетвар кој што според мене е многу
> понапорен за возење, а и стално е блокиран.

Забораваш една многу битна работа:

Ако одиш преку Велес-Градско-Прилеп полиција најверојатно нема ни да
видиш! Од мај до сега 4 пати возев и ниеден полицаец не сретнав по пат,
ни натаму, ни наваму!

Од друга страна, Преку Тетово-Гостивар-Кичево ги има на секои 15km, сè
до Стража! Бев до Охрид пред 1 месец (не во гужвите, во работен ден, во
06:30 тргнав) и по пат избројав 4 контроли!

Плус, 25-ти е сабота, неработен ден. Ако тргнете порано наутро
(06:00-07:00), гужва нема да има било која варијанта да ја одберете!