[Ossm-members] macedonian name discussion on debian-project

Nikola Vanevski nino at postbank.com.mk
Fri Sep 24 06:51:49 UTC 2004

Новица Наков wrote:

 > Не, не, не. Немој некој да почне да јаде гомна на дебиан листа! Имаме
 > цивилизиран разговор со луѓето, да речеме на релација ОССМ-Дебиан. Не се
 > мешајте со мислења, ставови, историја, политика и други глупости, ве
молам.

Историја/Политика/Мислења се стварно јадење бурек. Ставовите се нешто
што се почитува. Јас не би дал пет пари за некој кој знае дека се
дискутира за него - за прашање кое го засега - а не пројавува свој став.
Лично, мислам дека Реп. Македонија (како наше уставно име) е добро
решение за користење, и мислам дека треба да пратиме наш став дека се
слагаме со тоа. Никакви политики, истории и слично. Тоа што меѓу оссм и
дебиан постои цивилизирана комуникација, само е поттик таквата
комуникација да продолжи. Мислам дека луѓето кои работат на преводот на
дебиан треба да се вмешаат во дискусијата, нормално со позитивна
конотација, бидејќи никаде во дискусиите не видов нешто навредливо.

Ако продолжиме да ја игнорираме таа дискусија, може само да значи дека
сме или незаинтересирани, или премногу арогантни за да дискутираме.
Секоја (цивилизирана) партиципација во дискусијата, секој нормален човек
би ја сметал за добредојдена.

Дури, ако не сакаме да предизвикаме ширење на дискусијата, може да се
испрати приватен мејл до човекот кој ни ја испрати пораката, бидејќи тоа
очигледно е направено со намера да се вклучиме во дискусијата, а не да
ја игнорираме.

Нино