[Ossm-members] macedonian name discussion on debian-project

Томислав Марковски tomislav.markovski at gmail.com
Fri Sep 24 07:11:15 UTC 2004

On Fri, 24 Sep 2004 08:51:49 +0200, Nikola Vanevski
<nino at postbank.com.mk> wrote:
> Ако продолжиме да ја игнорираме таа дискусија, може само да значи дека
> сме или незаинтересирани, или премногу арогантни за да дискутираме.
> Секоја (цивилизирана) партиципација во дискусијата, секој нормален човек
> би ја сметал за добредојдена.

Премногу се воделе дискусии на таа тема, што и на самите одговорни за
проектот им е преку глава. Свесни се за нашите ставови и свесни се
колку тоа ни значи.

> Дури, ако не сакаме да предизвикаме ширење на дискусијата, може да се
> испрати приватен мејл до човекот кој ни ја испрати пораката, бидејќи тоа
> очигледно е направено со намера да се вклучиме во дискусијата, а не да
> ја игнорираме.

Пораката на листата е пратена тенденциозно, само уште еден обид за
препирка од две страни. Нема потреба од никакви реплики. Не вреди.