[Ossm-members] MySQL problem?

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Mon Sep 27 14:09:32 UTC 2004

Дамјан wrote:

>НО, тоа не те спречува да ставаш UTF-8 стрингови во базата, и всушност
>најразличен софтвер тоа го прави без проблем. Тебе проблемот најверојатно ти
>е дека во HTML страницата немаш дефинирано content-type=utf-8
>
>пр.

Имам дефинирано, и затоа ми е чудно. Преку webmin зборовите ги гледам
без проблем како unicode ама веќе кога зимам од базата ми ги праве тие
проблеми. Бидејќи зборовите во страната ми се utf8 и нив ги прикажува
без проблем ама од друга страна кога треба да прикажува што е најдено во
базата само коцки ништо друго, ако се е utf8.
Зоки