[Ossm-members] Re: Fwd: Re: Re: Two Macedonias

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Tue Sep 28 12:54:49 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:
> Имаше едно гласање на linux.net.mk едно време, не се сеќавам точно на
> резултатите. Мислам дека Mandrake и Redhat (или Fedora?) беа на врвот.
> Или Suse беше тука некаде?
>
> И мене ме интересира ваков податок.

Според анкетата од Март оваа година:

Која дистрибуција ја користите моментално?

Fedora	12.58% (20)
Red Hat	6.29% (10)
Slackware 5.66% (9)
Mandrake 18.24% (29)
Gentoo 1.26% (2)
Debian 7.55% (12)
SuSE 35.85% (57)
Xandros 1.89% (3)
Некоја друга (коментар) 2.52% (4)
Уште не користам GNU/Linux (?!?!) 8.18% (13)

Искрено, резултативе (особено овие на SuSE) ми се многу сомнителни. Баш
и не верувам дека гласањето било регуларно.  :-)

--
Your lucky number is 3552664958674928.  Watch for it everywhere.