[Ossm-members] Re: Fwd: Re: Re: Two Macedonias

Nikola Vanevski nino at postbank.com.mk
Tue Sep 28 13:35:35 UTC 2004

Ivan Stojmirov wrote:

> Одзивот е таков секогаш. Кога анкетата ќе надмине 100 гласања, ја
> менуваме. За оваа случајно сме оставиле до 150.

Значи нема статистички валиден примерок. Од каде ја извади границава од
100 како практична? Посетеност на сајтот? Или други критериуми?

> Поточно: има многу малку Linux корисници со интернет пристап.
>
> http://counter.li.org/bycountry/MK.php
Корисник на Линукс без интернет пристап... тоа ти е како кислород во
атмосферата на Марс..
Друга забелешка на counter : корисникот регистриран под Others не знаел
да го најде Кичево, ама регистриран е под Македонија. За секоја пофалба.
Уште еден корисник за да ја престигнеме Грција? Оние што не се запишани,
трк таму!

> Можеби и тоа.
Батки, ако АлбаХак успеал да го најде, доволно е познат :)