[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Sep 29 22:23:42 UTC 2004

Дамјан wrote:

>ако не го видиме кодот како може да кажеме што може да биде???

onaka od prilika :)

>сепак, го зирнав кодот (не кажувам како) и проблемот ти е дека скриптата ти е
>направена да работи со registerglobals on, што е многу лош концепт и на скоро
>сите PHP сајтови е исклучено.

OK нема проблем да ѕиркаш :) не сум знајал иначе за таа работа, ама сега
доста прочитав и ќе си знам за натаму.

>Преработи ја
>http://www.php.net/registerglobals

Преработена е и ставена на сајт. Сега нема никаков проблем па повторно
ФАЛА до Дамјан.
пак ти ми го реши проблемот. :)
иии Стојмир дај прати ми ги зборовите од твојот речник да ги ставам во
база ок?  Јас кога го преземав твојот речник зборовите не може да се
гледат баш како што треба отворени преку некој текст уредувач.
Поздрав. Зоки

P.S. Не прочитав некои коментари за речникот. Ок ли е, не ли е? Нешто да
се додаде, да се отстране? Кажувајте и така :)