[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Sep 30 16:16:42 UTC 2004

> Сега се издаде. Ај штом имаш root, да ставиш subversion repository, ќе
> може ли?

може, но на приватен mail да ми напишеш кратко упатство како да го направам
тоа, кои се назаебаните работи на кои треба да пазам, како си замислил да
работи сето тоа (пристап, security, администрација и сл).

и во меѓувреме јас додека инсталирам subversion, да напишеш и едно кратко
упатство на макдонски за користење на subversion.
--
дамјан

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.