[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Sep 29 23:22:33 UTC 2004

Tomislav Markovski wrote:

>1. Зашто не може да се пребарува за помалку од 3 букви?

Имаше таква дискусија на листата и мислам дека, на некој начин решено да
е 3 букви, ама тоа не е проблем, може да се таве на 2.

>2. Опцијата Англиско-македонски и Македонско-англиски е непотребна,
>секогаш можеш да пребаруваш и во двата речника и да ги прикажеш
>резултатите. Во најголем број случаи, ќе најдеш податок само во едната
>база.

ок ќе се среде одма.

>3. Не е лошо да се направи конверзија на латинично внесен македонски
>збор пред да се прави пребарување

примено. Ова ако можеш Јосип ти да го направеш, јас додека работам на
останатото. потврди.

>4. Банерот горе го успорува вчитувањето на страната. Google-like
>страница би била далеку поефективна (мое мислење). Без многу бои и
>линкови, помалку опции итн. Гласам за бела позадина со една слика, поле
>за пребарување и копче и два-три линка (За речникот, Контакт,
>Администрација и сл.)

Ок може да се смене, но од друга страна пак ако се само Google-like каде
се сместуваат предностите што ќе се нудат (пр. обичен корисник да додава
во бета база, да се регустрираат корисници кои сакат да придонесат за
речникот и постојано да се внесуваат зборови во базата т.е. да се полни
и да се има доста кавалитетен речник, регистрираните корисници да ја
прегледуваат базата и да ја средуваат ако има некави грешки, )

>5. Автоматски фокус на полето за пребарување при отворање на страницата
>- зголемен usability

појасни го ова ако сакаш.

>Што се однесува до базата, тоа е најмал проблем. Ќе ти помогнам да ја
>вметнеш таа од stardict.

Оки ајде среди и прати ми ја ок?
Зоки.