[Ossm-members] SUSE Linux 9.1 Professional

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Thu Sep 30 16:45:44 UTC 2004

Дамјан wrote:

>Прашање од чисто информативен карактер:
>Зошто е толку популарен SuSE-во?
>На пр. од кај ти текна тебе дека баш SuSE ти треба?

SuSE-to e super distribucija za po doma -- ima eden kup softver (znaci,
osloboduva od obvrskata da downloadiras eden kup dodatni stvari), ima
odlicni graficki alatki za administracija, i e prilicno "klikabilen" -
t.e. te osloboduva od obvrskata za seneshto da pravis `vi /etc/ova` -
`vi /etc/ona`.

Ova poslednoto poprilicno mi znaci: ako vekje na rabota mora da mi
propadjaat ochi od bulenje u monitor, togas doma sakam sve da mi bide
shareno, lesno i klikabilno.

YMMV.

Pozdrav,
Darko S.

P.S. A, da - od ver. 9.1 Personal verzijata na SuSE e besplatna t.e.
downloadabilna kako ISO. Vo kombinacija so YAST + YOU i dobar ADSL/Cable
link Personal verzijata mnogu lesno (i sosema legalno) stanuva
Proffesional, taka sto argumentot free/non-free distribicija  povekje ne
vazi.