[Ossm-members] Re: Лугола распишува конкурс

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Apr 7 16:16:28 UTC 2005

Aleksandar Balalovski напиша:

>Значи неофицијален конкурс, со награди за прво-освоеното место. За што се
>работи:
>http://lugola.ossm.org.mk/index.php?option=content&task=view&id=22&Itemid=2
>
>Ве повикувам да се вклучите во ова бидејќи ете како една година постои Лугола
>како група и сеуште немаме соодветно лого што ќе биде симбол на групата.

Уште еднаш ќе се соочиме со нашата ТАПА заедница. Ако напраи лого некој
ја лично ќе го частам гајба пиво. Колку ќе си ја пијам сам гајбата.. мх
мх мх.. :0

ПС да не ве потсетувам дека линукс.нет.мк уште нема лого.
ППС Што бе во Адоб Фотошоп? Бриши тоа, освен ако не стаиш под логото
„Ова лого е направено со користење на неслободен софтвер“. :)

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk