Re: [Ossm-members] Re: Лугола распиш ува конкурс

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Apr 12 15:27:05 UTC 2005

Ок не идеме у Софија ќе правиме инстал фест.

Глиша јави ми (02/2436-177, 070/672-668) да се договориме. Ќе бидам на
факултет од накај 10 саат. Мене Злате ми кажа вчера за твојата идеја.
Јас мислев да праам муабет и со некои професори да ја прогураат
идејата, пред да идеме кај деканот.
Што се однесува за состанок со деканот треба да се закаже.
Мислам дека е полесно прво да направиме муабет со некој професор и
преку него да потегнеме иницијатива.

Во барањето обавезно треба да се додаде пасус у стил "што добиваат
студентите на ЕТФ". На тоа се палат и на тоа највише паѓаат ;) Значи
треба да се додаде нешто у стил "студентите од ЕТФ ќе имаат можност да
се запознаат со лободниот софтвер, да добијат копија, да ги
продлабочат знаењата со помош на поискусни корисници на FLOSS и
GNU/Linux". Смисли нешто :)

Ако сакаш можеме утре да поднесеме барање до деканат, а после да
направиме муабет со некој професор за да ни помогне да го изгураме.
Може да направиме муабет правиме муабет со Лошковска, Тентов, Драган
Андонов (ќе му се јавам вечер), Владо Трајковиќ (моментално е отсутен
до 18.04). Мислам дека нема да има проблем да добиеме просторија, дури
ако треба можеме да добиеме и видео бим и сл. Само да напишеме што ни
треба и што добиваат студентите од ЕТФ имаат ќар од тоа.
================================

> Ај ... за почеток да го направиме речникот?
Aj... Што треба да се сработи/доработи? Знам дека
нешто правеа Зоки и Балалоски, ама од тоа не видов ништо. Ако не е
тешко нека напише некој што е сработено и што треба да се доработи, па
да издефинираме кој што ќе прави и да ставиме рокови.
Јас ќе го најдам речникот од КИТ по кој се преведуваше њиндоњс
Предлог лого за Лугола:
Стандардно пигвинче и у позадина саат кулата во Битола,  некоја од
куќите на конзулите и можеби Пелистер.
Сега нека отвори некој ГИМП и нека црта :)

ПОЗДРАВ, Чомбе
П.С. Извинете за долгиот мејл, мислев дека сите треба да се информирани ;)