[Ossm-members] Re: Wikipedia

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Apr 13 10:06:01 UTC 2005

Milos Stolic wrote:

> ОК дечки, сите знаете што е википедиа и знаете дека може да се
> преведува. Пред две-три недели Ивица и Цобе (Новица ги знае, Цобе го
> правеше логото за ОССМ) почнаа со превод и се ставени како
> администратори (од денес најверојатно и јас). Како и да е, треба
> подршка за што повеќе статии да се преведат. Може некој да ги
> конвертира/прати истите текстови од ОССМ за слободен софтвер, Линукс и
> сл.

Во кој формат требаат? Може копи/пејст нели? На некои од документите на
сајтот пишува дека можат слободно да се редистрибуираат во истата форма.
Останатите текстови кај што се објаснети основни работи исто така не би
било проблем да се ископираат.

Освен ако нема некој нешто да надополни, мислам дека е океј да се праи
копи/пејст.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија