[Ossm-members] Речник (Втор пат)

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Apr 13 17:38:03 UTC 2005

иииии викам да прејдеме на нова нишка :)  нема да е лошо нели ок. Значи
тука сите предлози и коментари околу речникот и секако муабети. Да не
претераме со Конкурсот на Лугола :)   нека прави некој лого а ние речник.

> Јас би го направил вака:
>
> TABLE 'zbor'
> zbor_id (primary, autonumber)
> zbor_jazik_id (int, indexed) [1=македонски, 2=англиски, 3=свахили итн)
> zbor_pisuvanje (text, fulltext index)
> zbor_izgovaranje, zbor_opis, ...
>
> TABLE 'prevod'
> prevod_original_zbor_id (int, indexed) (види zbor.zbor_id)
> prevod_jazik_id (int, indexed) [1=македонски, 2=англиски, 3=свахили
> итн) (види zbor.zbor_jazik_id)
> prevod_preveden_zbor_id (int, indexed) (види zbor.zbor_id)
> (овие три прим. индекс, или опни напред еден аутонумбер)

> [...]

Еве како е кај мене направено т.е. според мојата замисла со корисници и
бета база што ќе се проверува и слични работи, ќе пастирам нешто од .sql
датотеката:

CREATE TABLE `admin` (
 `korisnik` varchar(35) default '0',
 `lozinka` varchar(35) default '0'
) TYPE=MyISAM;

CREATE TABLE `beta` (
 `english` varchar(255) default '0',
 `macedonian` varchar(255) default '0',
 `description` varchar(255) default '0'
) TYPE=MyISAM;

CREATE TABLE `korisnici` (
 `ime` varchar(20) default '0',
 `prezime` varchar(20) default '0',
 `lozinka` varchar(35) default '0',
 `email` varchar(40) default NULL,
 `kime` varchar(255) default NULL
) TYPE=MyISAM;

CREATE TABLE `recnik` (
 `id` int(255) NOT NULL auto_increment,
 `english` varchar(50) default '0',
 `macedonian` varchar(50) default '0',
 `description` varchar(255) default '0',
 PRIMARY KEY  (`id`),
 UNIQUE KEY `id` (`id`)
) TYPE=MyISAM;

ова се сите табели што ги има во базата zoki. Кажувајте дали фали нешто,
коментари секогаш добредојдени.

Поздрав Зоки.