[Ossm-members] Инсталфест #2

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sat Apr 16 11:47:30 UTC 2005

Моја грешка, еве ја во нов тред, пораката. (тред на македонски? :\)

И ќе правиме значи. [http://www.slobodensoftver.org.mk/installfest/]

Ќе беше добро и флаерчиња мали да се поделат по факултети и средни школи
евентуално. Ама па се ојбавуе една недела пред настанот и не верувам
дека ќе се заврши нешто. :0 На првиот инсталфест имавме и постери што ги
лепевме на факултети и у средни школи. Ако некој има време да отиде до
кај Ивс и ако има пари на сметка нека напраи вакви. Ја иам испит и неам
време за ништо неделава.

Глиша, Чомбе ја на пример појма неам на ЕТФ кај се влага и кај треба да
идам, значи треба и да се постават некои знаци, ко минатиот пат на дрва
што лепевме. Треба да се отиде порано сабајлето и да се збркаат тие
работи (за ова таму сум, ако има што да се лепи :)). И уште една работа.
Нигде не пишува во колку саат почнува и до колку трае.

Трета работа. Некои налепници ко оние „инсталиран ГНУ/Линукс“. Ивс ги
има, треба да се пуштат само. И пошто на сајтот пишува дека ќе им дадеме
инструкции како да го отстранат оперативниот систем, би требало да
напраиме и такво некое кратко упатство и да го испечатиме за да го
даваме на луѓето. Кога сме кај упатство може и уште еден лист да се
напраи со адреси, кај што можат да најдат на интернет, кај да бараат
помош, кај да бараат вести и сл.

Не би било лошо ни приказната да се испечати, оној памфлетот што го
делевме на саем, ама.... каде бе каде, нема време. Тапа.

Тоа.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија