[Ossm-members] Проблеми со приказот на мониторот

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Apr 19 09:24:28 UTC 2005

Дамјан wrote:

>мислиш на тие линиите?

Да на тие линии со точки во разни бои.

>на која резолуција ти работи X-от? да не не работиш на native резолуцијата на
>LCD-то?

Х-от ми работи на 1280х800 што е нормална резолуција за мониторот т.е.
native на LCD-то

> на колку бои ти е подесен X-от?

Х-от е подесен да работи на 24бита истото го има пробано да работи и на
16 битна резолуција и пак истото.

> тие линиите(точки) цело време ти
>стојат или се појавуваат после некоја активност?

Инаку линиите (точките) не стојат цело време, кога идам рефреш на
десктопот некаде ги снема а некаде сепак стојат. Линиите се појавуваат
кога има некоја активност на екранот, значи не пример кога пиштам
amaroKe и кога избера да свири некоја песна тоа што светка песната во
плеј листата придонесува екранот да е ЛОМ со такви линии насекаде на
екрано а ако ја поместам плеј листата може да речам дека екранот е
бомбардиран од такви линии.

> мрдаат или цело време се на
>истото место?

Не се на исто место цело време наизменично се јавуваат насекаде низ
екранот.

> како изгледаат со друга позадина?

  Истото се случува и со друга позадина.

Поздрав Зоки.