[Ossm-members] Problemi so apt-get na Kubuntu

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Thu Apr 21 14:10:06 UTC 2005

Слушајќи ја целата дискусија за Убунту/Кубунту, решив да го пробам Кубунту
на една машина, па имам проблеми со apt-get.
Проблемот е што на мрежата користиме Микрософт ИСА сервер како прокси, со
автентификација на МС домен. Пробав со поставување на променливата
http_proxy=http://user:pwd@proxy.domain.com (како што пишува во
документацијата на sources.list), ама апт-гет враќа грешка од типот "Cannot
stat http://kubuntu.org/sources/blabla : File does not exist" или така нешто
- односно, изгледа не може да се закачи на серверот за апдејт.

Можно е проблемот да е во автентификацијата на домен, бидејќи името и
лозинката треба да се напишат како DOMAIN\username:pwd - можеби бекслешот
прави проблеми? Пробав разни комбинации :

http_proxy=http://"DOMAIN\\username":passwd at proxy.domain.com
http_proxy=http://DOMAIN\\username:passwd@proxy.domain.com (bez navodnici)
http_proxy=http://"DOMAIN\username":passwd at proxy.domain.com (so eden
backslash)