[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Thu Apr 21 16:46:32 UTC 2005

On Thursday 21 April 2005 03:38, Дамјан wrote:
> дали можеш да гарантираш дека mandriva ќе постои во следните 5 години?
> ја рака давам дека ubuntu ќе постои толку... ако ништо повеќе тука е

СИГУРНО ЈА ДАВАШ РАКАТА??

> огромното debian community.
>
> второ е што Mandriva имаат судир на интереси... community верзијата секогаш
> ќе им биде во втор план во однос на скапата верзија...
30 евра може да е скапо за нас во Македонија... а мислам дека не ја ставаат во
втор план... community само има помала поддршка (мислам дека е така) и
помалку пакети... и нема разни proprietary работи на неа (јава, линуксант...)

> трето е што моето искуство со Mandrake не е најсјајно и неам, ама-ич,
> намера да support-ирам Мандрива корисници.
да поддржуваш (корисници на Мандрива)?

^
> btw веќе имам
> некое искуство со debian-like дистрибуции од некои embeded linux-и со кои
> сум се среќавал - и мислам дека debian-ите се многу по-нормално
> организирани отколку RedHat-off-shot-ите.
Е ама мандрак и не е веќе off-shot на Редхет...
(пардон Мандрива де! :)

> btw нема шанси да се инсталира неслободна дистрибуција некоја.
Јас викам на сите да им стаиме Linspire :))))))))))
Long live the root!
(нема ни теоретски шанси! :))

> [*] тоа е затоа што е на 1CD за разлика од другите дистрибуции... тоа е
> плус пошто дистрибуцијата е насочена кон стабилно јадро.
А инаку е базирана на Debian >Unstable<
> btw што точно ти фали тебе? некои синици може да се соберат на 2CD па кој
> сака ете му.
А крупни работи?

Поздрав Боби

Р.Ѕ. Инцидентно, моментално работам на Слеквер...