[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Apr 21 20:37:37 UTC 2005

Дамјан wrote:

> дали можеш да гарантираш дека mandriva ќе постои во следните 5 години?
>
>ја рака давам дека ubuntu ќе постои толку... ако ништо повеќе тука е огромното
>debian community.

Јас давам и нога и рака дека Мандрива ќе постои во следниве 5 години,
иако сите мислат дека Мандрива нема некоја заедница тоа е голема грешка.

>второ е што Mandriva имаат судир на интереси... community верзијата секогаш ќе
>им биде во втор план во однос на скапата верзија... иако можеби сега-за-сега
>разликата не е толку голема (како кај Fedora/RHA$ - пошто Mandriva мораат
>многу поише да се борат за mind-share).

Community не е во втор план и никогаш не го изоставаат во однос на
платената верзија тоа е поради програмите што ги нудат кои се нели
неслободни и имаат плус некои програми и драјвери, што е голем плус јас
како личност да платам 100 евра годишно за зачленување во клубот, да
имам поддршка и да имам се што ми треба од една дистрибуција.

>трето е што моето искуство со Mandrake не е најсјајно и неам, ама-ич, намера
>да support-ирам Мандрива корисници.

Моето искуство со Кубунту беше УЖАС па не реков дека не е добар, што да
речам што КУнунту ми пагаше на секоја минута и не можеше да ми ја
конфигурира мрежната преку kcontrol. И после некои време kcontrol
воопште и да не ми го отвара. Со вакви проблеми на пример, до сега не
сум се сретнал во Мандрива.

>четврто, ако си спремен сам да даваш support за Мандрива корисниците, бујрум
>препорачувај Мандрива и давај им го твојот mail на „препорачанатите“

Ти ќе им даваш поддршка на убунту/кубунту корисниците и ќе им го дадеш
твојот mail???

>пето, иако ubuntu не ми е дистрибуција број 1 (се знае која е <wink>), се
>спремам да го проучам за да можам да го support-ирам ... btw веќе имам некое
>искуство со debian-like дистрибуции од некои embeded linux-и со кои сум се
>среќавал - и мислам дека debian-ите се многу по-нормално организирани
>отколку RedHat-off-shot-ите.

Овде јас ништо не спомнав кој е подобро организиран од кој. Тука станува
збор за обични корисници.
Земи пример доаѓа дечко на инсталфест и вели ние да му препорачаме
некоја дистрибуција, ти или некој друг ќе му препорача убунту/кубунту.
Инсталацијата оди во ред, дечкото си снима цд со истата, оди дома шета
на интернет (има dialup) тражи некоја алатка за линукс наоѓа сорс, го
симнува и проба да го компјалира и одеднаш нема кернел-сорс. Ајде да
земе да го симнува преку dialup конекција (ако е некој ненормален). Плус
не знам уште колку работи фалат на тоа едно цд за работа и сега да земам
јас се да симнувам од интернет??????
Абе ајде која будала ќе го прае тоа? А не дај боже да земе одново да го
инсталира, па што има една едноставна инсталација убунту/кубунту, тој
веднаш ќе се откаже од Линукс ВООПШТО.

>повеќето не знаат што сакаат.

ние сме овде нели да им помогнеме.

>btw нема шанси да се инсталира неслободна дистрибуција некоја.

Никој не спомнал дека ќе се инсталира неслободна верзија, се што ќе се
инсталира нема да ја премине таа граница.

>[*] тоа е затоа што е на 1CD за разлика од другите дистрибуции... тоа е плус
>пошто дистрибуцијата е насочена кон стабилно јадро.

па видов колку е „стабилно“, и не е плус :)

>btw што точно ти фали тебе? некои синици може да се соберат на 2CD па кој сака
>ете му.

На мене најмногу ми фали кернел-сорс и ати драјвери проверени за таа
дистрибуција (ова е нешто што го има во Мандрива).

СЕга не сакам да отварам некоја тема и не велам дека Мандрива е најдобра
дистрибуција, само сакам да потенцирам дека со неа полесно можеме да ги
доближиме обичните корисници на Линукс, знаеме дека искусни корисници не
ни фалат туку обичните а тие се целта затоа Линукс се стреми кон
едноставност, всушност и е едноставен само што малкумина го знааат тоа.

ПОздрав Зоки.