[Ossm-members] najverpojatno prva (pogolema "ne-kompjuterska")firma vo Bitola kojasto e 100% na gnu/linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Thu Apr 21 17:05:28 UTC 2005

>      Интересно е што сите претставници на IBM што дошле кај нас ни
>     советуваат да го избегнуваме Линукс за mission critical системите.
>
>     Крис
>

> Баш ме интересира дали дале некое издржливо објаснување? Колку што сум
> во тек, IBM максимално го промовира Линукс - поготово на нивната PowerPC
> платформа !!
>
> Нино

Не само што го промовира, туку има издадено и книга (некој на оваа листа
кажа дека може да се преземе во pdf формат), за миграција кон Linux, a
финансира (600.000,00 шест стотини илјади долари) за фирми кои својот
софтвер ќе го пренесат на Linux. За идната година, за истата работа
најави двојно поголема сума доколку проектот за оваа година оценат дека
е успешен.

Деан