[Ossm-members] najverpojatno prva (pogolema "ne-kompjuterska")firma vo Bitola kojasto e 100% na gnu/linux

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Fri Apr 22 14:52:58 UTC 2005

> Идејата е супер. Имаме лио капацет (време и желба за пари не знам :)
> да направиме еден македонски веб портал за Линукс проблеми,
> Сака ли некој да поработиме на такво чудо??
> Барем како идејно решение, а за реализација може и понатаму...

Мене ми се допаѓа идејата, само малку ми изгледа како дуплирање на
LinuxQuestions и сл. сајтови... А да направевме портал за Линукс
решенија, наместо Линукс проблеми? Од типот организација на мала ( па
и поголема ) мрежа, па поставување на Линукс веб/мејл/итн итн сервер,
корисни совети итн..

--
Nikola Vanevski
Postpaid Billing Software Engineer