[Ossm-members] Re: Fwd: Pomos za Linux

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Apr 25 17:18:57 UTC 2005

На 25 апр 2005 (понеделник), Nikola Vanevski напиша:

> Овде немам совет. Некој друг?

Најверојатно немаш аудио кабел од ЦД читачот до матичната.

Пробај да пушташ дискови со друг плеер ако имаш инсталирано.

- beep-media-player пушта аудио дискови преку ИДЕ кабелот. (ALT+C)
- xmms исто пушта (http://www.ilug-cal.org/?q=node/view/5)
- Не сум сигурен дали amarok пушта?

За било какви следни прашања ти препорачувам да се зачлениш на
поштенската листа ossm-members преку оваа врска:

Glisha
The perfect OS, MS-DOS!
No patches, no root exploits for 21 years.