[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Apr 25 16:39:27 UTC 2005

На 19 апр 2005 (вторник), Arangel Angov напиша:

> Тоа и беше муабетот, да се препорача Убунту на сите.

Инстал фестот помина, се инсталираа 10 компјутери. На сите од нив беше
инсталиранa Мандрива 2005 и скоро сите што дојдоа сакаа да снимат Мандрива,
а тие што не сакаа им препорачувавме Мандрива.

Зашто?

Одговор:
Во саботата уште во 11:15 дојде еден човек со компјутер да му инсталираме
Линукс. Незнаеше што сака и веднаш кажавме Убунту.
Уфо седна и после 20-тина минути на компјутерот човекот веќе имаше
инсталирано Убунту.

Но, одма посака да пушти музика. Убунтуто неможеше да пушти мп3, интернетот
уште не ни беше наместен. Му рековме да почека да наместиме интернет за да
му инсталираме програма за мп3 пуштање. Пошто од објективни причини (Зоки
не беше дојден) интернет немаше и после  саат - на човекот едноставно му
преинсталиравме Мандрива.

Во исто време кога ова се случуваше, еден дечко дојде да не замоли да не
имаме кернел-сорс. Земал Убунту дискови кога ги делевме по книжари, го инсталирал
но веќе подолго време неможел незнам што да намести бидејќи драјверите што ги
нашол му требало кернел-сорс за да ги комајлира. На дајл-уп неможел да
го симне.

Убунту можеби e интересна убаво средена дистрибуција но без широкопојасен
интернет не вреди ни пет пари.

Мандривата мене ми се допадна, од почеток до крај инсталацијата е на
македонски како и КДЕ-то после. Сите алакти за конфигурација се
на македонски + изгледа убаво и шарено + доаѓа со еден куп програми
кои се инсталираат исклучително лесно.

Нема потреба од карање за дистрибуциите, сите се на свој начин добри.

п.с. Јас сум среќен Слеквер корисник, меѓу другото што кога ќе научам на
него да наместам нешто знам што треба да направам на сите дистрибуции.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!