[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Apr 25 18:06:23 UTC 2005

> [...]
> му инсталираме програма за мп3 пуштање. Пошто од објективни причини (Зоки
> не беше дојден) интернет немаше и после  саат - на човекот едноставно му
> преинсталиравме Мандрива.
>
> Во исто време кога ова се случуваше, еден дечко дојде да не замоли да не
> имаме кернел-сорс. Земал Убунту дискови кога ги делевме по книжари, го
> инсталирал но веќе подолго време неможел незнам што да намести бидејќи
> драјверите што ги нашол му требало кернел-сорс за да ги комајлира. На
> дајл-уп неможел да го симне.
>
> Убунту можеби e интересна убаво средена дистрибуција но без широкопојасен

Знаев дека ќе биде вака... ама точно вака.
Нели се знаеше дека треба некои работи да се доснимат на евентуално второ CD?
Мислам дека го дискутиравме тоа веќе на листава...???

Одсега нема да добиете печат на „слободен софтвер“ ако не се предвиди дека
барем два дена пред install-фест-от (или било каква активност) ќе се направи
тест инсталација и све да помине без проблем... веројатно на install-фест-от
сте отишле помалку спремни и од „клиентите“.

> Мандривата мене ми се допадна, од почеток до крај инсталацијата е на
> македонски како и КДЕ-то после. Сите алакти за конфигурација се
> на македонски + изгледа убаво и шарено + доаѓа со еден куп програми
> кои се инсталираат исклучително лесно.

Супер, само што со следната верзија пак ќе биде шарено убаво и лесно, само на
комплетно различен начин.

> п.с. Јас сум среќен Слеквер корисник, меѓу другото што кога ќе научам на
> него да наместам нешто знам што треба да направам на сите дистрибуции.

ха, ха - you wish, само што си сменил нешто во некој конфигурационен фајл,
обскурниот GUI систем ти го пребришува со секое стартање и reboot.

Енивеј, кој што сака може да прави... осеќам дека ова еден ден ќе ни се врати.

пс. нема шанси да инсталирам fedora, suse или mandriva... така да ако некој
прашува за овие дистрибуции подгответе се да одговарате... и напишете си го
домашното.

--
дамјан

                   It's not a bug, it's tradition!