[Ossm-members] Fwd: Pomos za Linux

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Apr 26 17:50:39 UTC 2005

> Прашањево ме инспирира малку. Уфо, ќе се надоврзам на нишката кај што
> дискутиравме портал за Линукс решенија : успеав некако да ја лоцирам
> „Линукс прашања" на линукс.нет.мк, може тоа да се направи малку да
> „боде очи"? Се слагам со тебе, ова не мора да биде посебен портал -
> сосема фино ќе функционира и ваму (сакам да кажам, не се нервирај -
> губиш лепота :) :) ) Работата е да се направи концепцијата на тоа
> нешто и да има редовни апдејти. Чомбе, што ќе кажеш?

Веќе напишав дека тоа не мора да биде посебен портал, нека
биде дел од linux.net.mk. Јас би го поделил овој "Како да" дел
од сајтот на три дела: инсталација, употреба и "of the shelf solutions".
Првите два дела се јасни, а третиот би го ставил како готово решение
за одредена компјутерска инфраструктура (мрежа), на пример:
на фирма со 50 компјутери и треба централизиран адресар,
веб сервер со ssl кодирање кој работи преку firewall конекцијата се
дели преку три ADSL линии. Нешто во тој стил, чекор по чекор
решенија за real life проблеми.
Најголем поблем секако ќе бидат редовните апдејти. За почеток
би можеле да поченеме и со чист превод на Linux documentation project.

ПОЗДРАВ, Чомбе