[Ossm-members] Problemi so apt-get na Kubuntu

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Tue Apr 26 07:46:32 UTC 2005

On 4/25/05, Дамјан <penguinista at mail.net.mk> wrote:

> и??
> би било фино да кажеш дали и како го реши проблемот??

Јок. На листата кај што ме прати имаше бааги долга дискусија околу
тоа, и на крајот го решиле проблемот со инсталирање на NTLM APS на
клиентот и Janaserver на ISA проксито, и потоа само конфигурација на
apt.conf фајлот. За жал, јас немам шанса да инсталирам Janaserver на
проксито кај нас - жив ќе ме одерат. Еден убав ден ќе биде.

--
Nikola Vanevski
Postpaid Billing Software Engineer