[Ossm-members] Re: � (офтопик)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Apr 27 00:16:57 UTC 2005

Nikola Vanevski wrote:

>Од Он-Нет : од 20-ти април, излезе македонската верзија на XP. Само
>што Јани го нема да ја најави со труби и фанфари... или јас нешто сум
>пропуштил?

Знам дека е оф оф оф ама морам ова...

„Според Гаговски досега е направен добар превод, но не и идеален и затоа
направената верзија е отворена за увид на јавноста при што забелешките
за користената терминологија ќе бидат земени предвид“

Извадок од: http://www.a1.com.mk/vesti/vest.asp?VestID=45854

Ова ја да преведам на поразбирлив јазик:
Прводот ќе биде отворен за јавноста ако си купат Вундоуз икспе.

И каде ќе може да им кажеме дека „Миленици“ се животинчиња а не
„Обележувачи“??? Ботињи тешки. Угрхх..!
Трагично е што појше ќе се прифати нивното колку и да е глупо.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk