[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Apr 27 08:14:45 UTC 2005

Arangel Angov wrote:

> А да се почне со едноставно упатство за партиционирање на дискот пред
> инсталација и инсталација на ГНУ/Линукс?
> Има еден дечко на линукс.нет.мк и во недостаток на добро упатство мака
> мачи со овие работи веќе недела дена. :)

Во последниот број на PlugIn (бр.50), на CD-то има pdf фајл (адаптиран
за да може да се испечати на А5 формат) за инсталација на MandrakeLinux,
но може да се искористи за да се научи инсталирањето на кој било GNU/Linux.

Текстот го напишав јас, а со PlugIn сме догооворени овој фајл да може да
се копира и да се дистрибуира и преку други медиуми, на пример во идни
The Open CD, на некој портал и сл.

Ако ви се допаѓа слободно користете го, ако не ви се допаѓа кажете што
не е во ред.

Доколку ви се допаѓа мојата книга „Во светот на Linux“, можете да ја
нудите при разни средби како Инсталфест и сл., или преку некој од
порталите. Дел од парите коишто ќе се добијат би ги донирал за Слободен
софтвер и Лугола.

Поздрав,
Деан Јошевски