[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Apr 27 13:59:02 UTC 2005

Arangel Angov напиша:

> GNU/Linux = ГНУ/Линукс

неточно
Уфо онај пат кај тебе кога бев кажав ти шо е работата со името и дека не
можеш да ги менеш. Сега да не отварам па тема како е правилно на
македонси знам дека не ти се свиѓа ама GNU/Linux не може да е ГНУ/Линукс
и точка. Знаеш дека тоа си има авторски права и мораш да го користеш
името во оригинал. Ова што го пишувам поради тоа што типот кој е
координатор за локализацијата на Mandriva Linux додека зборувавме на
Jabber ми рече дека морам во сите преводи кај што стои Лункс и Мандрива
се да се смени во Linux - Mandriva. Ова е поради авторските права со
самата измена ги кршиме и не знам ти какви работи ама човекот финот ме
замоли се да сменам. Очекувам Секаде кај што има Федора, Мандрива, Слек,
Дебиан за официјален приказ да се користат во нивниот оригинален облик
:) тоа е тоа и Уфо не почнувај шо е правилно на македонски :) и овоа е
правилно само у „“

Поздрав Зоки.