[Ossm-members] Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Apr 27 15:16:53 UTC 2005

Наместо да направиме некоја корист во врска со Linux и наместо да се
помага и шири слободниот софтвер, ние се зафативме со лингвистички
проблеми, за коишто се надевам (ако не јавно, ама барем секој за себе)
ќе мораме да признаеме дека треба да ги оставиме на јазичарите и тие
нешто да кажат по ова прашање.

Ве молам не го земајте ова како навреда, но во пораќите забелувам
премногу дијалекти, србизми, турцизми и сл., што ме наведува на
размислување дека воопшто не внимавате на тоа, а од друга страна се
ангажирате за стручни преводи. Извинете, но тоа некако не ми изгледа
многу природно.

Е сега мојот проблем: ;)

Денес конечно поставив и јас ADSL, и конечно ќе можам да си работам 100%
во Linux. Но овде „мора“ да ми помогнете: Не можам да го активирам по
Linux и пак сум осуден да ви се обратам преку Windows.

Бидејќи веќе одамна ми се смачи да го рестартирам компјутерот секогаш
кога ми треба врска со интернет, кажете како можам да ги нагодам adsl да
таботи со мојот MandrakeLinux 10.0.

Однапред ви благодарам и искрено се надевам дека нема да преферирате да
го лектурирате овој текст, туку ќе ми помогнете со одговор, или со
насока кој некој линк, литература, или сл.

Поздрав,
Деан Јошевски