[Ossm-members] Pomos za Linux

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Apr 27 15:20:48 UTC 2005

> Денес конечно поставив и јас ADSL, и конечно ќе можам да си работам 100%
> во Linux. Но овде „мора“ да ми помогнете: Не можам да го активирам по
> Linux и пак сум осуден да ви се обратам преку Windows.
>
> Бидејќи веќе одамна ми се смачи да го рестартирам компјутерот секогаш
> кога ми треба врска со интернет, кажете како можам да ги нагодам adsl да
> таботи со мојот MandrakeLinux 10.0.

Не ќе беше лошо да го збогатеше mail-ов со троа информации... како ти работи
под windows? Модемот е bridge или рутер (PPPoE или DHCP)?

Конечно, тие што ти го продадоа ADSL-от не ли се обврзани да ти помогнат, што
мора ние да им ја вршиме работата ;)

--
дамјан

"The moment you commit and quit holding back, all sorts of unforseen
incidents, meetings and material assistance will rise up to help you.
The simple act of commitment is a powerful magnet for help." -- Napoleon