[Ossm-members] Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Apr 27 18:22:57 UTC 2005

Дамјан wrote:

> Не ќе беше лошо да го збогатеше mail-ов со троа информации... како ти работи
> под windows? Модемот е bridge или рутер (PPPoE или DHCP)?

Под Windows работи одлично. Немам никакви забелешки.

Модемот е сигурно bridge, а мислам дека работи со PPPoE.

> Конечно, тие што ти го продадоа ADSL-от не ли се обврзани да ти помогнат, што
> мора ние да им ја вршиме работата ;)

;)

Беа двајца. Кога им реков дека планирам да работам под Linux, само се
погледнаа бело еден со друг и толку.

Јас бев самоуверен дека ќе го средам самиот, а знам дека ве имам вас на
оваа листа, па затоа не се загрижив многу.

Кога ќе го средиме ова (се надевам набрзо), зашто за празнициве само
кратко (еден ден) ќе јадам скара, ;( (читај: има време за сурфање), ;)
доколку не постои објаснување чекор по чекор, за овој модел ќе напишам
такво нешто, (вие само лектурирајте го) ;), па можеме да им го дадеме
текстот да го даваат заедно со уредите. Јас добив некое брошурче во кое
има за WinXP и тоа и на англиски и на германски. ;(

Деан