[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Apr 27 22:49:16 UTC 2005

Dean Josevski напиша:

> Да, само јас пробувајќи, ги зезнав нагодувањата за мрежната. Сега
> малку да посурфам, ;) а утре ќе си донаучам и ќе си ги средам
> знаењата, па ќе си наместам се како што треба.
>
> Во секој случај благодарам до сите што ми пишуваа за ова прашање.

Ок сега на мене е редот малку поврзување на интернет преку adsl со
Mandrake/Mandriva.

како прво би сакал да нагласам дека не сум видел полесно поставување на
адсл на Linux до сега.

Прв чекор:
    Оди во Mandrakelinux Control Center > Network > New Connection >
ADSL connection
Втор чекор:
    мислам дека ќе ти побара да инсталираш пакети а тоа се pppoE и
rp-pppoe. Внесуваш се инсталира и ...
    Соодветно одговараш на празните полиња
    username at mt.net.mk (@mt.net.mk мора да го имаш инаку нема да се поврзеш)
    pass
    dns1: 195.26.152.19
    dns2: 195.26.152.50
или не знам тамо колку ги има нема веза
    И секако на крајот ќе те праша преку кој уред комуницира модемот,
нормално одговараш со eth0

Боза. Инаку не мора да имаш ip адреса на eth0 за да функционира адсл
(најверојатно го користи само за комуникација со компјутерот). Сигурно
може и со ip само најверојатно си утнал нешто.

Оваа постапка секако може целосно да се изврши преку конзола.
Владислав ја напиша и дефинитвно работи на секоја дистрибуција со adsl-setup

За ова можам да напишам нешто за Mandriva[ex Mandrake] и да се објави.
ама не ме бива детално да објаснувам не знам тоа ми е маана па ќе мора
некој да го пројде секако.

Поздрав Зоки.