Re: [Ossm-members] Проблеми со локалето на KDE во Slackware

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sun Aug 7 18:16:52 UTC 2005

On 8/7/05, Дамјан <penguinista at mail.net.mk> wrote:

> абе ти ја прочита пораката на која reply-уваш???

ок извини, не се нервирај :)

што ти вика кога ќе напишеш "locale"

локалето и преводот е ок.
Средив се, фала ти и тебе и на Владо

 Сега проблемот ми е како да го натерам КДЕ kbd switch-от тоа програмчето со
знаменцето у таскбар да работи ко што треба. Знам дека ми ги пребришува
поставките од xorg.conf, пробав преку Contol Ceter -> Keyboaрd Layout да ги
изберам истите работи што се вклучени од xorg.conf али пак нејќе. Сега не го
вклучувам да работи, без него се е ок, само што немам знамеце у таскбар.

ПОЗДРАВ, Чомбе