[Ossm-members] ��

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Mon Aug 8 06:05:23 UTC 2005

Jovan Kostovski напиша:

> Сега проблемот ми е како да го натерам КДЕ kbd switch-от тоа програмчето
> со знаменцето у таскбар да работи ко што треба. Знам дека ми ги
> пребришува поставките од xorg.conf, пробав преку Contol Ceter ->
> Keyboaрd Layout да ги изберам истите работи што се вклучени од xorg.conf
> али пак нејќе. Сега не го вклучувам да работи, без него се е ок, само
> што немам знамеце у таскбар.

Абе шо ќе ти е знаменце? Кога ја вклучуваш македонската тастатура со
Alt+Shift ти се вклучува лед диодата на Scroll Lock. Ако веќе инсистираш
KDE да ти ја мењава тастаурата тогаш мислам дека ќе треба да ги избришеш
оние редови од xorg.conf, да ги ставиш charset и flag.png во папката
каде се другите македонски преводи и да подесиш од KDE контрол центарот.
Ама таму имаш шорткатови за менување тастатура со комбинација од 3
копчиња (ја барем не сум успеал да средам со 2 копчиња). Така да уживај,
вака ти е подобро ;-)