[Ossm-members] Re: GPL licenca - prevod

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Aug 9 17:40:35 UTC 2005

На 03 јул 2005 (недела), Georgi Stanojevski напиша:

> (http://tinyurl.com/7uqrz)
>
> Па кој како има време може да помогне да се среди, заедно сме посилни.

ГНУ ГПЛ е готова и преведена на македонски јазик. Ја ставија и на gnu.org.
* http://www.gnu.org/licenses/translations.html
* http://www.slobodensoftver.org.mk/dokumenti/gnu_gpl_mk.html

Ако некој сака да има измени на верзијата која ја имаме ние кај нас на
сервер, прво нека ги поправа на Википедија(линкот најгоре) па ќе ја
поправам јас, кога ќе приметам дека има измени.

Преводот е здружена работа на доброволци на Википедија. Најголемиот дел го
преведувал некој SkiSki. A колку што знам поправавме и ние од тука нешто,
користев јас и нешто од преводот на Жаклина што го имаше направено да поправам
работи и сл.

Инаку сега е на ред Free Documentation License (ГНУ Лиценца за слободна
документација).
Би било убаво ако повторно се вклучиме ние - http://tinyurl.com/c85n2

--
Glisha