Re: [Ossm-members] [l10n] Firefox/Thunderbird 1.5 - забелешки за преводите

Igor Stamatovski assyst at on.net.mk
Wed Aug 17 23:34:49 UTC 2005

novica at bagra.org напиша:

>Пријавување на забелешки на следниов начин:
>Апликација: ФФ
>Опис: Голтната буква
>Стринг: Обележи ја станицата
>Промени во: Обележи ја страницата
>Се наоѓа во: Контекст мени кое се гледа со десен клик на
>веб страна.

Еве ги забелешките што успеав да ги составам и фатам, не се во
горенаведениот формат но ќе се снајдеш.

Апликација: ФФ
Платформа:Win32
Датотека за инсталција: firefox-1.0+.mk.win32.installer.exe

1. На почетниот прозорец на инсталацијата
Можеби:Строго се препорачува да ги напуштите сите активни Windows
програми пред
   да продолжите со инсталација.

2. Опции при инсталација Сопствен избор
- Алатки за програмери
  Опис:
Стои: Инспектор за документи
Треба: DOM инспектор (document object model)
- Известувач за веб страни
Опис:
Стои: за известување проблеми за компатибилноста на вебстраните со Фајрфокс
Треба:за известување проблеми за компатибилноста на веб страните со Фајрфокс

-Агент за известување за квалитетот
Може да стои: Агент за контрола на квалитетот (слободен превод)
Опис:
Стои: за известување не нефункционалности на Фајрфокс
Треба: за пријавување на нефункционирањето/нефункционалностите на Фајрфокс

3. Поставување на кратенки
Стои : Поставување на кратенки
Можеби: Поврзување на кратенки

Дали термините за Њиндоњс се синхронизирани со ние во македонскиот LIP?

4. Грешка при инсталација ако Фајрфокс е отворен
Стои:   Фајрфокс мора да биде затворен за да проложите со инсталација.
Треба:  Фајрфокс мора да биде затворен за да продоложите со инсталација.

5. Посоодветен термин од екстензија
    доградба: Го доградив фајрфокс?
    продолжеток: Го продолжив фајрфокс?
    проширувања: Го проширив фајрфокс?
6. Работи на ..
Стои: Гецко(тм)
Треба: Геко

7. Алатки>Опции>Напредно

Јазичето Надгради треба да биде Надградби?

- Подолу

Стои: Автоматски преземи ја и инсталирај ја надградбата
Треба: Автомаски преземи и инсталирај ја наградбата.

- Копче:
    Безбедност

Менаџер на уреди: ( не знам што прави)
    Стои: Уред за безбеднос
    Треба: Уред за безбедност

Јазиче Општо
-Пристапност:
8. Зошто да куцаш? Те боли ногата?
Стои: Почни со пребарување кога ќе почнам да куцам
Треба: Како и да се вели куцам на македонски.

-Јазици
9.
Стои: Изберете јазици во кои ќе се прикажуваат веб страниците.
Треба: Изберете јазици на кои ќе се прикажуваат веб страниците

10. Дилема: Секаде низ преводот се користат страни/страници.
Да се унифицира
- страни или
- страници

11. Термините ХТТП, ФТП, SSL, Gopher, SOCKS, прокси
    се преведни на овој начин

И уште една забелешка што ја имам, не знам колку врска има со
локализација.. Но.

Половина од опциите во менито за опции се недостапни и не се гледаат
поради променетата
конфигурација и изглед, сега опциите се хоризонтални и од страна нема
лента за избирање на подопциите
поради тоа тие се недостапни, ако вака остане WTF..

Игор