[Ossm-members] [l10n] Firefox/Thunderbird 1.5 - забелешки за преводите

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Aug 24 13:16:52 UTC 2005

> Тоа го дискутираме тука:
> http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=19

Сега баш ги гледав повеќето прозорчиња во ФФ и ТБ и мислам дека имаме 2
проблеми. Тоа што прозорчињата се претесни, т.е. текстот е поширок, да речеме
дека ќе го решам. Ќе скратам по некој збор и тоа е тоа.
Тоа што прозорчињата се прениски не знам како да го решам. Тоа ми личи на
проблем во самите апликации, пошто немаме повеќе редови текст кај нас,
отколку што има во англиските верзии.

Сепак некој може да провери како изгледаат работите во други кирилични преводи
на ФФ/ТБ.

--
Новица

An eye for an eye